KONTAKTA MIG?


Har fått väldigt många frågor på bloggen, och jag kom på att jag inte hade lagt ut min blogg-mailadress. så här är den [email protected] till den kan ni maila och fråga vad ni vill! men nog om det nu.

'igår' va jag i stan och jag hittade faktiskt 2 saker i alla fall. 2 saker från cubus. ;) en vit sjal och ett ljusrosa färgat linne.;) nöjd blev jag iaf.

'idag' efter skolan drar jag hem till maja [länk] och hon hämtar kläder, det är nämligen disco ikväll. Sen kör vi hem till mig. och så kommer erika [länk] och så fixar vi oss och äter här hemma. och sen åker vi till discot! sedan sover vi hemma hos mig på kvällen. kul ska det bli! nu ska jag klä mig och äta frukost! sen skolan. 

Postat av: Emma

En sak om hästarna :) §

2011-03-25 @ 23:06:29
URL: http://emsaah.blogg.se/
Postat av: sara [fotoblogg] - trettontretton

fin bild :)

2011-03-26 @ 19:56:38
URL: http://trettontretton.blogg.se/

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress ?

Kommentar

Trackback